アーミルが中国から帰国後、优酷にUPした自撮りのメッセージビデオです。中国の小姐が「遠くから来てくれて・・・ってあなたのことじゃないの?!」と言ってくれたので、記念にリンクを貼っておきます。

http://player.youku.com/player.php/sid/XOTYzMzIxNjMy/v.swf
 

実際のところ、南京とか、ウルムチとか、中国内陸部の遠くから来てた人もいたので、その人たちのことだと思うのですが、私自身も数に入っていると信じることにします。あ、そういえば、あのウイグルぽい人はウルムチの人だったのかな・・・? メッセージの内容はこんな感じです。

Hi, this is a special message for all my fans in China.
You know, I was sitting this morning with my wife and I was showing her this T-shirt which you all gave me and all the gifts and lovely letters that you gave me when I was there. And I was telling her about all the love and affectionthat you gave me.
I just wanted to thank you very much from the bottom of my heart. I had such a lovely time in China, it was a magical trip.(笑) And I remember every moment...and I was so touched with all the love that my fans, they gave me,  travel such from far distance to see me and got me such lovely gifts and photographs and little booklets with there, photographs of themselves and their friends. It was really beautiful. Really beautiful, really magical.
I beleive my film is doing really well, PK is released even that is doing really well. I've been hearing reports. I'm so happy to know that. Really thrilled and...
Thank you so much for the lovely time. Thank you.

中国のファンの皆さんへのメッセージです。
今朝、中国滞在中に皆さんからもらったこのTシャツやプレゼント、手紙を妻に見せていました。それから皆さんからもらった愛情についても話をしました。
皆さんに心からお礼を言いたいと思います。中国では、たいへん楽しい時間を過ごしました。本当に、夢のような旅でした。(笑)すべての瞬間を覚えています。皆さんの愛情にとても感動しました。遠くから僕に会いに来てくれ、素敵なプレゼントやお手製のアルバムをもらいました。(※注 どうも中国ファンはネットからダウンロードした写真とか、自分や家族の写真をもりもり貼って、メッセージを書き込んだアルバムをつくってスターに渡すのがお好きなようです。日本でもやるのかなぁ?)とても素晴らしいものでした。本当に素敵でした。
僕の映画は、PKはヒットしているようですね。報告を聞いています。とてもうれしく思っています。
素敵な時間をありがとう!